Ճանապարհաշինություն

Ծրագրով նախատեսվում է լրացնել Երևան քաղաքի արևմտյան օղակի բացակայող ճանապարհային հանգույցները: Ճանապարհային հանգույցները, որոնք կօգնեն բեռնաթափել քաղաքի կենտրոնը տրանսպորտային միջոցներից, հետևյալներն են՝

  • Շիրակի փողոցի երկարացում
  • Արտաշատի խճուղու վերակառուցում և լայնացում
  • Արշակունյաց պողոտայի վերջնամասի վերակառուցում և լայնացում
  • Դավիթաշեն-Աշտարակ ճանապարհահատվածի կառուցում
  • Բաբաջանյան-Աշտարակ ճանապարհահատվածի կառուցում

Ծրագրով նախատեսվում է նաև Արշակունյաց-Գարեգին Նժդեհ և Արշակունյաց-Բագրատունյաց հանգույցներում կառուցել էստակադաներ:

Շիրակի փողոցի երկարացում

(նոր ճանապարհահատվածի կառուցում)

  • Երկարությունը – 0,5 կմ (ներառված չէ 0,8 կմ ճանապարհային հանգույցները և իջատեղերը)
  • Երթևեկելի մասի լայնությունը – 15 մ
  • Երկկողմանի երթևեկություն
  • 4 երթևեկության գոտի
  • 2 թունելային անցում

Արտաշատի խճուղի

(գոյություն ունեցող ճանապարհահատվածի վերակառուցում/լայնացում)

  • Երկարությունը – 2,0 կմ (ներառված չէ 0,3 կմ ճանապարհային հանգույցները և իջատեղերը)
  • Երթևեկելի մասի լայնությունը – 21 մ
  • Երկկողմանի երթևեկություն
  • 5 երթևեկության գոտի
  • Էստակադայի կառուցում՝ երկաթուղային գծանցի հատվածում

Արշակունյաց պողոտա

(գոյություն ունեցող ճանապարհահատվածի վերակառուցում/լայնացում)

  • Երկարությունը – 1,4 կմ
  • Երթևեկելի մասի լայնացում
  • Երկկողմանի երթևեկություն
  • 5-8 երթևեկության գոտի

Արգավանդ-Շիրակ

(նոր ճանապարհահատվածի կառուցում)

  • Երկարությունը – 1.3 կմ (չի ներառում ճանապարհային հանգույցները և իջատեղերը)
  • Երթևեկելի հատվածի լայնություն- 28մ
  • Երկկողմանի երթևեկություն
  • 6 երթևեկության գոտի
  • 1 ճանապարհային հանգույց
  • 1 մետաղական կամուրջի կառուցում Հրազդան գետի վրայով

Դավիթաշեն-Աշտարակ

(նոր ճանապարհահատվածի կառուցում)

  • Երկարությունը – 2,2 կմ (չի ներառում ճանապարհային հանգույցները և իջատեղերը)
  • Երթևեկելի հատվածի լայնություն- 22մ-28մ
  • Երկկողմանի երթևեկություն
  • 6 երթևեկության գոտի
  • Հավելյալ սպասարկման ճանապարհ
  • 2 ճանապարհային հանգույց

Բաբաջանյան -Աշտարակ

(նոր ճանապարհահատվածի կառուցում)

  • Երկարությունը – 8 կմ (չի ներառում ճանապարհային հանգույցները և իջատեղերը)
  • Երթևեկելի հատվածի լայնություն- 14մ-21մ
  • Երկկողմանի երթևեկություն
  • 4-6 երթևեկության գոտի
  • 3 հիմնական ուղեանցերի կառուցում
  • 1 ճանապարհային հանգույց

 
Ծրագրի ավարտից հետո կունենանք անխափան երթևեկություն Երևան քաղաքի արևմտյան շրջանցիկ ճանապարհով՝

Աշտարակի մայրուղուց դեպի Արտաշատի մայրուղի:

Նորություններ

Արշակունյաց պողոտա-Շիրակի փողոց-Արտաշատի խճուղի

2016թ-ին շահագործման հանձնվեց Արշակունյաց պողոտա-Շիրակի փողոց-Արտաշատի խճուղի նորակառույց ճանապարհը: Նորակառույց ճանապարհն ամբողջովին իր վրա է վերցրել հարավից դեպի մայրաքաղաք եկող և հակառակ ուղղությամբ տրանսպորտային հոսքերի ծանրաբեռնվածությունը: Միջազգային...

#Կանաչքաղաքգործողություններիծրագիր

«#Կանաչքաղաք» գործողությունների ծրագիրը վեր է հանում #համայնքի բնապահպանական մարտահրավերները՝ գնահատելով քաղաքի օդի, ջրային ռեսուրսների, հողի, կենսաբազմազանության և էկոհամակարգերի վիճակը, դրանց վրա բացասական ներազդող գործոնները և առկա օրենսդրական...

Քարտեզ

Հին Երևան