Ճանապարհաշինություն

Ծրագրով նախատեսվում է լրացնել Երևան քաղաքի արևմտյան օղակի բացակայող ճանապարհային հանգույցները: Ճանապարհային հանգույցները, որոնք կօգնեն բեռնաթափել քաղաքի կենտրոնը տրանսպորտային միջոցներից, հետևյալներն են՝

  • Շիրակի փողոցի երկարացում
  • Արտաշատի խճուղու վերակառուցում և լայնացում
  • Արշակունյաց պողոտայի վերջնամասի վերակառուցում և լայնացում
  • Դավիթաշեն-Աշտարակ ճանապարհահատվածի կառուցում
  • Բաբաջանյան-Աշտարակ ճանապարհահատվածի կառուցում

Ծրագրով նախատեսվում է նաև Արշակունյաց-Գարեգին Նժդեհ և Արշակունյաց-Բագրատունյաց հանգույցներում կառուցել էստակադաներ:

Շիրակի փողոցի երկարացում

(նոր ճանապարհահատվածի կառուցում)

  • Երկարությունը – 1.2 կմ
  • Երթևեկելիմասի լայնությունը – 15 մ
  • Երկկողմանիերթևեկություն
  • 4 երթևեկությանգոտի
  • 2 թունելայինանցում

Արտաշատի խճուղի

(գոյություն ունեցող ճանապարհահատվածի վերակառուցում/լայնացում)

  • Երկարությունը – 2.3 կմ
  • Երթևեկելիմասի լայնությունը – 21 մ
  • Երկկողմանիերթևեկություն
  • 5 երթևեկությանգոտի
  • Էստակադայիկառուցում՝ երկաթուղային գծանցի հատվածում

Արշակունյաց պողոտա

(գոյություն ունեցող ճանապարհահատվածի վերակառուցում/լայնացում)

  • Երկարությունը– 1.5 կմ
  • Երթևեկելիմասի լայնացում
  • Երկկողմանիերթևեկություն
  • 5-8 երթևեկությանգոտի

Արգավանդ-Շիրակ

(նոր ճանապարհահատվածի կառուցում)

  • Երկարությունը – 2.7 կմ
  • Երթևեկելի հատվածի լայնություն- 28մ
  • Երկկողմանի երթևեկություն
  • 6 երթևեկության գոտի
  • 1 ճանապարհային հանգույց
  • 1 մետաղական կամուրջի կառուցում Հրազդան գետի վրայով

Դավիթաշեն-Աշտարակ

(նոր ճանապարհահատվածի կառուցում)

  • Երկարությունը– 5.4 կմ
  • Երթևեկելիհատվածի լայնություն- 22մ-28մ
  • Երկկողմանիերթևեկություն
  • 6 երթևեկությանգոտի
  • Հավելյալսպասարկման ճանապարհ
  • 2 ճանապարհայինհանգույց

Բաբաջանյան -Աշտարակ

(նոր ճանապարհահատվածի կառուցում)

  • Երկարությունը– 9.4 կմ
  • Երթևեկելիհատվածի լայնություն- 14մ-21մ
  • Երկկողմանիերթևեկություն
  • 4-6 երթևեկությանգոտի
  • 3 հիմնականուղեանցերի կառուցում
  • 1 ճանապարհայինհանգույց

Ծրագրի ավարտից հետո կունենանք անխափան երթևեկություն Երևան քաղաքի արևմտյան շրջանցիկ ճանապարհով՝

Աշտարակի մայրուղուց դեպի Արտաշատի մայրուղի:

Նորություններ

Կոշտ թափոնների կառավարում

Կայացել է Երևանի կոշտ թափոնների կառավարման ծրագրի շրջանակներում Երևան համայնքին աջակցության և շահառուների մասնակցության ապահովման խորհրդատուի հետ մեկնարկային հանդիպումը Քաղաքային կայուն զարգացման ներդրումային ծրագրի ղեկավար Նորա Մարտիրոսյանը...

«Մայրաքաղաքի հասարակական տրանսպորտի բարեփոխումների գործընթացի նպատակը բնակիչների պահանջներին համապատասխան նոր տրանսպորտային համակարգ ստեղծելն է». Վահե Նիկոյան

Երևանի քաղաքապետարանում կայացած մամլո ասուլիսի ընթացքում քաղաքապետի տեղակալ, Երևան քաղաքի հասարակական տրանսպորտի բարեփոխումների աշխատանքային խմբի ղեկավար Վահե Նիկոյանը ներկայացրել է հասարակական տրանսպորտի նոր ցանցի նախագծի հիմնական հատկանիշները...

Մեկնարկել է Բաբաջանյան-Աշտարակ ճանապարհի կառուցումը

Երևանի քաղաքապետ Տարոն Մարգարյանը մասնակցել է Բաբաջանյան-Աշտարակի խճուղի ճանապարհահատվածի շինարարական աշխատանքների մեկնարկի արարողությանը: Կառուցվող նոր ճանապարհը լինելու է միջազգային չափորոշիչներին համապատասխան՝ հագեցած նոր ենթակառուցվածքներով: Ճանապարհի...

Քարտեզ

Հին Երևան