Սոցիալական ազդեցություն և վերաբնակեցում

Սոցիալական ազդեցության գնահատումը հանդիսանում է Քաղաքային կայուն զարգացման ներդրումային ծրագիր, Տրանշ 1-ի կարևոր բաղադրիչներից մեկը, որի հիմնական նպատակն է հասցեագրել Ծրագրի իրականացման շրջանակներում հնարավոր սոցիալական ազդեցությունները և ճանապարհի առանձին հատվածներում պահանջվող հողերի օտարման և տարաբնակեցման (ՀՕՏ) խնդիրները: Սույն Ծրագրով պահանջվում է հողի զգալի օտարում և տարաբնակեցում (ՀՕՏ)՝ ավելի քան 200 ազդեցության ենթակա անձանցով (ԱԵԱ): Համաձայն ԱԶԲ ուղեցույցների՝ այն դասակարգվել է որպես A կատեգորիա:

Ողջ Ծրագրի հողերի օտարման և տարաբնակեցման ծրագրի (ՀՕՏԾ) իրականացմանը նպաստելու նպատակով` Ծրագրային տարածքը բաժանվել է հետևյալ երեք մասերի, որոնց համար կմշակվեն առանձին ՀՕՏԾ-եր.

  1. ՀՕՏԾ 1 – Արշակունյաց փողոցի հատված և Արտաշատի մայրուղու հատված
  2. ՀՕՏԾ 2 – Արգավանդի մայրուղու հատված
  3. ՀՕՏԾ 3 – Նոր Շիրակի փողոցի հատված

Քաղաքային կայուն զարգացման ներդրումային ծրագրի տրանշ 2, Բաբաջանյան-Տիչինա ճանապարհահատվածի հողի օտարման եվ տարաբնակեցման ծրագիրը հաստատելու մասին

Բաբաջանյան-Հին Սիլիկյան ճանապարհահատվածի գերակա՝ հանրային շահ ճանաչելու մասին որոշում:

Նորություններ

Աշխատանքային այց

Աշխատանքային այց

Դավթաշեն-Աշտարակ ճանապարհի շինարարական աշխատանքները մոտենում են իրենց ավարտական փուլին: Շինարարության ավարտին նոր ճանապարհը հագեցած կլինի հետիոտների համար նախատեսված չորս անցումներով, այդ թվում՝ մեկ վերգետնյա և մեկ...

Աշխատանքային այց

Աշխատանքային այց

Ս/թ-ի հոկտեմբերի 5-ին Երևանի քաղաքապետի տեղակալ Վահե Նիկոյանը, Քաղաքային կայուն զարգացման ներդրումային ծրագրի ղեկավար Նորա Մարտիրոսյանը, ինչպես նաև նախագծող և վերահսկող կազմակերպության ներկայացուցիչներն աշխատանքային այց կատարեցին Դավիթաշեն-Աշտարակ և...

Երթևեկության փոփոխություն՝ Երևանում

Դավթաշեն-Աշտարակ ճանապարհահատվածի շինարարական աշխատանքների հետ կապված Մելքումով-Աղաբաբյան փողոցների հանգույցում տեղի է ունեցել երթևեկության փոփոխություն:  Ս.թ. սեպտեմբերի 28-ից մինչև ս.թ. հոկտեմբերի 8-ը փակ կլինի Մելքումով փողոցի սկզբնամասը, իսկ Աղաբաբյան...

Քարտեզ

Հին Երևան