Բնապահպանական ազդեցություն

Բնապահպանական ազդեցության գնահատումը հանդիսանում է Քաղաքային կայուն զարգացման ներդրումային Ծրագիր,տրանշ 1 և տրան 2-ի կարևոր բաղադրիչներից մեկը, որի հիմնական նպատակն է Ծրագրի իրականացման բոլոր փուլերի ընթացքում ապահովել ճանապարհի և կառույցների նախագծումը, իրականացումն ու պահպանումը համաձայն Հայաստանի գործող օրենքների և ենթաօրենսդրական ակտերի, ինչպես նաև Ասիական Զարգացման Բանկի (ԱԶԲ) Անվտանգության մեխանիզմների քաղաքականության փաստաթղթի (2009) :

Ծրագրերի կիրառելի պարտադիր պայմանները պահանջում են, որ ինչպես ՔԿԶՆԾ (SUDIP) առաջին և երկրորդ տրանշերի համար առաջարկված ծրագրերը, նաև հետագա տրանշների ծրագրերը հետևեն բնապահպանական գնահատման պատշաճ գործընթացի։ Բնապահպանական գնահատման և ուսումնասիրության շրջանակները (ԲԳՈՒՇ) մշակվել են որպես ուղեցույց ընթացիկ ծրագրերի անվտանգության ստուգման, գնահատման, ինստիտուցիոնալ կառուցվածքի և ընթացակարգերի համար: Տրանշ 1 և Տրանշ 2-ը դասակարգվել են որպես բնապահպանական կատեգորիա B, հիմնվելով ԱԶԲ-ի Արագ Բնապահպանական Գնահատման ստուգաթերթի հիման վրա: Շրջակա միջավայրի վրա ազդեցության գնահատման հաշվետվությունները (ՇՄԱԳ)/ Նախնական Բնապահպանական Ուսումնասիրության հաշվետվությունները (ՆԲՈւ) և Բնապահպանական կառավարման պլաները (ԲԿՊ) մշակվել և հաստատվել են ԱԶԲ կողմից և տեղադրվել են ԱԶԲ-ի կայքում:

Նորություններ

Աշխատանքային այց

Աշխատանքային այց

Պարբերական այցերը շինարարական հրապարակ շարունակվում են: Ասիական զարգացման բանկի ներկայացուցիչ Մարի Պիա Անքորան Քաղաքային կայուն զարգացման ներդրումային ծրագրի ներկայացուցիչների, շինարարական կազմակերպության, ինչպես նաև վերահսկող կազմակերպության...

Տրանսպորտի բարեփոխումների վերակազմավորված մասնագիտական աշխատանքային խմբի հանդիպումը կայացել է

Տրանսպորտի բարեփոխումների վերակազմավորված մասնագիտական աշխատանքային խմբի հանդիպումը կայացել է

Երևան քաղաքի հասարակական տրանսպորտի նոր ցանցի վերջնական նախագծի վերաբերյալ հարցեր են քննարկվել հանրային տրանսպորտի բարեփոխումների մասնագիտական աշխատանքային խմբի հանդիպման շրջանակում: Աշխատանքային խմբում ներգրավված են քաղաքապետարանի աշխատակիցներ, Երևանի...

Աշխատանքային այց

Աշխատանքային այց

Այսօր Ասիական զարգացման բանկի ներկայացուցիչներն այցելեցին Բաբաջանյան-Աշտարակ ճանապարհահատված՝ ծանոթանալու շինարարական աշխատանքների ընթացքին: Շինարարական աշխատանքների ավարտից հետո ճանապարհահատվածի երկարությունը կկազմի 9․4 կմ, երթևեկելի հատվածի լայնություն...

Քարտեզ

Հին Երևան