Ճանապարհաշինություն

Ծրագրով նախատեսվում է լրացնել Երևան քաղաքի արևմտյան օղակի բացակայող ճանապարհային հանգույցները: Ճանապարհային հանգույցները, որոնք կօգնեն բեռնաթափել քաղաքի կենտրոնը տրանսպորտային միջոցներից, հետևյալներն են՝

  • Շիրակի փողոցի երկարացում
  • Արտաշատի խճուղու վերակառուցում և լայնացում
  • Արշակունյաց պողոտայի վերջնամասի վերակառուցում և լայնացում
  • Դավիթաշեն-Աշտարակ ճանապարհահատվածի կառուցում
  • Բաբաջանյան-Աշտարակ ճանապարհահատվածի կառուցում

Ծրագրով նախատեսվում է նաև Արշակունյաց-Գարեգին Նժդեհ և Արշակունյաց-Բագրատունյաց հանգույցներում կառուցել էստակադաներ:

Շիրակի փողոցի երկարացում

(նոր ճանապարհահատվածի կառուցում)

  • Երկարությունը – 1․2 կմ
  • Երթևեկելի մասի լայնությունը – 15 մ
  • Երկկողմանի երթևեկություն
  • 4 երթևեկության գոտի
  • 2 թունելային անցում

Արտաշատի խճուղի

(գոյություն ունեցող ճանապարհահատվածի վերակառուցում/լայնացում)

  • Երկարությունը – 2․3կմ
  • Երթևեկելի մասի լայնությունը – 21 մ
  • Երկկողմանի երթևեկություն
  • 5 երթևեկության գոտի
  • Էստակադայի կառուցում՝ երկաթուղային գծանցի հատվածում

Արշակունյաց պողոտա

(գոյություն ունեցող ճանապարհահատվածի վերակառուցում/լայնացում)

  • Երկարությունը – 1․4 կմ
  • Երթևեկելի մասի լայնացում
  • Երկկողմանի երթևեկություն
  • 5-8 երթևեկության գոտի

Արգավանդ-Շիրակ

(նոր ճանապարհահատվածի կառուցում)

  • Երկարությունը – 2․7 կմ
  • Երթևեկելի հատվածի լայնություն- 28մ
  • Երկկողմանի երթևեկություն
  • 6 երթևեկության գոտի
  • 1 ճանապարհային հանգույց
  • 1 մետաղական կամուրջի կառուցում Հրազդան գետի վրայով

Դավիթաշեն-Աշտարակ

(նոր ճանապարհահատվածի կառուցում)

  • Երկարությունը – 5․4 կմ
  • Երթևեկելի հատվածի լայնություն- 22մ-28մ
  • Երկկողմանի երթևեկություն
  • 6 երթևեկության գոտի
  • Հավելյալ սպասարկման ճանապարհ
  • 2 ճանապարհային հանգույց

Բաբաջանյան -Աշտարակ

(նոր ճանապարհահատվածի կառուցում)

  • Երկարությունը – 9․4 կմ
  • Երթևեկելի հատվածի լայնություն- 14մ-21մ
  • Երկկողմանի երթևեկություն
  • 4-6 երթևեկության գոտի
  • 4 հիմնական ուղեանցերի կառուցում
  • 1 ճանապարհային հանգույց

Ծրագրի ավարտից հետո կունենանք անխափան երթևեկություն Երևան քաղաքի արևմտյան շրջանցիկ ճանապարհով՝

Աշտարակի մայրուղուց դեպի Արտաշատի մայրուղի:

Նորություններ

Մանկապարտեզների վերակառուցման և էներգաարդյունավետության ծրագիրը մտավ գործնական փուլ

Ս.թ. հունիսի 2-ին Երևանի էներգաարդյունավետության ծրագրի շրջանակներում հայտարարվեց 12 մանկապարտեզների սեյսմիկ ամրացման, էներգաարդյունավետության բարելավման և վերակառուցման մրցույթը: Ծրագրի իրականացման նպատակով Երևան համայնքն առաջին անգամ միջազգային դոնոր...

«Երևանի ավտոբուսային ծրագրի» հայտատուների հետ քննարկվել են մրցույթին վերաբերող մի շարք հարցեր

«Երևանի ավտոբուսային ծրագրի» հայտատուների հետ քննարկվել են մրցույթին վերաբերող մի շարք հարցեր

Երևանի քաղաքապետի առաջին տեղակալ Հրաչյա Սարգսյանը հեռավար կապի միջոցով նախամրցութային հանդիպում է ունեցել «Երևանի ավտոբուսային ծրագրի» հիսունվեց հայտատուի հետ: Հանդիպման ընթացքում հայտատուները բարձրացրեցին գնումների ընթացակարգին և ավտոբուսների տեխնիկական...

Աշխատանքային այց

Աշխատանքային այց

Բաբաջանյան-Աշտարակ ճանապարհահատվածում իրականացվում է ասֆալտի ներքին շերտի տեղադրում ՝ պահպանելով անվտանգության բոլոր կանոնները:

Քարտեզ

Հին Երևան