Սոցիալական ազդեցություն և վերաբնակեցում

Սոցիալական ազդեցության գնահատումը հանդիսանում է Քաղաքային կայուն զարգացման ներդրումային ծրագիր, Տրանշ 1-ի կարևոր բաղադրիչներից մեկը, որի հիմնական նպատակն է հասցեագրել Ծրագրի իրականացման շրջանակներում հնարավոր սոցիալական ազդեցությունները և ճանապարհի առանձին հատվածներում պահանջվող հողերի օտարման և տարաբնակեցման (ՀՕՏ) խնդիրները: Սույն Ծրագրով պահանջվում է հողի զգալի օտարում և տարաբնակեցում (ՀՕՏ)՝ ավելի քան 200 ազդեցության ենթակա անձանցով (ԱԵԱ): Համաձայն ԱԶԲ ուղեցույցների՝ այն դասակարգվել է որպես A կատեգորիա:

Ողջ Ծրագրի հողերի օտարման և տարաբնակեցման ծրագրի (ՀՕՏԾ) իրականացմանը նպաստելու նպատակով` Ծրագրային տարածքը բաժանվել է հետևյալ երեք մասերի, որոնց համար կմշակվեն առանձին ՀՕՏԾ-եր.

  1. ՀՕՏԾ 1 – Արշակունյաց փողոցի հատված և Արտաշատի մայրուղու հատված
  2. ՀՕՏԾ 2 – Արգավանդի մայրուղու հատված
  3. ՀՕՏԾ 3 – Նոր Շիրակի փողոցի հատված

 

Քաղաքային կայուն զարգացման ներդրումային ծրագրի տրանշ 2, Բաբաջանյան-Տիչինա ճանապարհահատվածի հողի օտարման եվ տարաբնակեցման ծրագիրը հաստատելու մասին

Բաբաջանյան-Հին Սիլիկյան ճանապարհահատվածի գերակա՝ հանրային շահ ճանաչելու մասին որոշում:

Նորություններ

ՀԱՆՐԱՅԻՆ ՔՆՆԱՐԿՈՒՄՆԵՐ ԵՐԵՎԱՆԻ ԱՎՏՈԲՈՒՍԱՅԻՆ ՀԱՎԱՔԱԿԱՅԱՆՆԵՐԻ ԿԱՌՈՒՑՄԱՆ

Շրջակա միջավայրի վրա ազդեցության գնահատման հաշվետվության վերաբերյալ ՀՀ Կառավարությունը և Երևանի քաղաքապետարանը իրականացնում են Երևան քաղաքի երթևեկության և տրանսպորտային համակարգի բարելավման ծրագիր, որի շրջանակներում կիրականացվի Երևան քաղաքում Շիրակի փողոցի...

Հանրային քննարկում

Հանրային քննարկում

Ս/թ-ի հոկտեմբերի 24—ին տեղի ունեցավ հանրային քննարկում Ջրվեժի գոյություն ունեցող ավտոբուսային հավաքակայանում լիցքավորման և լվացման կայանների կառուցման և ավտոկայանատեղիի վերակառուցման վերաբերյալ: Հանրային քննարկման ընթացքում ներկայացվեցին մանրամասն...

Քարտեզ

Հին Երևան